Re: Zasoby w Win9x - wiecznie malo - ciag dalszy...

Autor: andy_k (andyk_at_spamprotector_cyberspace.org)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 16:14:55 MET DST

On Tue, 12 Sep 2000 00:04:20 +0200, Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
<Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl> wrote:

>Tzn. z jakich?

Hurricane to nie tylko nazwa programu... :)

>[ciach]

>Wiem, że 10, bo sprawdziłem. :-)
>70 kilo to pewnie z "companion utility" do podglądania, co tam w
>pamięci siedzi, którego już dość dawno gdzieś zapodziałem.

Tak 73 to caly pakiet, ale i tak ten program niewiele, jesli w ogole pomaga,
zasoby podobnie szybko sie koncza - chyba sie przesiade z Netscapa na Opere,
czy inne takie male ustrojstwo. :(::::...

a.