Re: Zasoby w Win9x - wiecznie malo - ciag dalszy...

Autor: Robert Drozd (rdrozd_at_yes.iq.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 23:25:42 MET DST

Stało się to Wed, 13 Sep 2000 16:14:55 +0200, gdy andy_k
<andyk_at_spamprotector_cyberspace.org> napisał:

>Tak 73 to caly pakiet, ale i tak ten program niewiele, jesli w ogole pomaga,

Tez to wrzucilem, znaczacej poprawy nie zauwazylem, choc czestotliwosc
wieszania sie Windy obnizyla sie znacznie ponizej bledu statystycznego.

>zasoby podobnie szybko sie koncza - chyba sie przesiade z Netscapa na Opere,
>czy inne takie male ustrojstwo. :(::::...

Nie samym Netscapem zasoby sie zapychaja ;/ Zreszta mozliwosci Opery w
zakresie interpretacji html nadal odbiegaja od standardow. Wlasciwie juz
zdecydowalem, ze gdy kupie nowy dysk, instaluje NT lub W2000 (jeszcze
nie wiem ktory - co ma w2k, czego nie ma NT?), tam chyba juz nie bedzie
takich zabaw z brakiem zasobow.

pzdr
r.