Re: Supernowosc ABIT BX133 RAID

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 16:22:42 MET DST

Tak ... mozliwe ze taki byl Twoj problem tylko ze procesory te chodza w
dobrych
egzemplarzach na 850 nie tylko na 1.7 V ale nawet na nizszych napieciach ...
Napiecia 1.8 V zalecane sa dopiero powyzej 900 MHz ...
Pytanie: czy kupiles plyte, ktora wymaga upgrade biosu czy po prostu
trafiles na
slabego Celka, w ktorego musisz ladowac takim napieciem z jakiego inni nie
musza nigdy korzystac ...

Ja mam PIII katmai i nie mam takich problemow ...