Re: Padniety Duron

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 01:53:01 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Nie miał w ogóle radiatora, czy miał radiator ale nie miał wiatraczka?
>
> Bez radiatora minuta, dwie i po procesorze. Niewiele dłużej zresztą ciągnie
> FCPGA Intela. Takie obudowy mają żadną pojemność cieplną i bez radiatora
> grzeją się jak cholera.

To procesory intela już nie są zabezpieczane termicznie???
Ja mam stare procki intela:
1) Pentium133 (ten z serii i133, nie iBPP) i ten jak jest za ciepły, to się
po prostu wyłączy)
2) Pentium233MMX - ten ma trzy etamy pracy:
 a) ciepło - zaczyna przekłamywać ;-(
 b) cieplej - przełącza się jako 166mmx
 c) za ciepło wyłącza się
Testowałem te procki z ciekawości bez radiatorów - po schłodzeniu działają
nadal ;-)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|