Re: płyta SOYO

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 01:47:34 MET DST

Artur Mariansky wrote:

> Użytkownik lykaon <lacrima_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:39bb188f$1_at_news.vogel.pl...
>
> Do p200 wlacznie. W zaleznosci od wersji, moze byc MMX (musisz sprawdzic,
> czy kolo procesora przy krawedzi plyty sa dwa, czy jeden radiator - jeden
> wiekszy, drugi ciut
> mniejszy).

Pentium233mmx też da się włożyć do HXa (próbowałem), ale:
a) jak płyta obsługuje DualVoltage to będzie OK,
b) jak płyta nie obsługuje (a tak jest przeważnie), to procesor
automatycznie się przełączy ma 166mmx (zmiana mnożnika nic nie pomoże)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|