Re: Jaka karta TV

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 20:50:58 MET DST

On Tue, 12 Sep 2000 14:54:14 +0200, "tomek" <tomkrzys_at_polbox.com>
wrote:

>chce sobie kupuic jaks karte TV tak do 400 zl a nie wiem jak byla byu
>odpowiednia moze macie jakies opinie na ten temat albo jakies strony z
>testami???

www.tvmania.pl

Wiesz, ja mam Avera TVPhona98 w/VCR stereo A2 i bym Ci go polecił, ale
właśnie się zastanawiam nad jedną rzeczą.
Jak oglądam TV to mam na obrazie takie dziwne jasne pionowe pasy. Jak
jest mocniejszy sygnał, to je mniej widać. Co dziwne, jak mam odpiętą
antenę, to też je widać na tle szumu. No i się zastanwiam, czy to
tylko tak u mnie i co z tym zrobić.
Gdyby nie to, to bym Ci polecił tę kartę z czystym sumieniem, bo jest
świetna. Tylko muszę się od grupowiczów dowiedzieć co jest z tymi
pasami.
Proszę o wypowiedzenie się użytkowników różnych modeli kart Avera.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków