Re: Jaka karta TV

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 11:06:02 MET DST

> Jak oglądam TV to mam na obrazie takie dziwne jasne pionowe pasy. Jak

Wyglada na to ze te pasy sa we wszystkich tunerach ew tych opartych na tym
samym chipie.
Moj kumpel ma Avera, ja i inny moj kumpel mamy PixelView. I wszyscy mamy na
niektorych kanalach te pasy. Ja przypuszczam ze to wina zaklocen
pochodzacych z obwodow cyfrowych kompa (w koncu to pasmo rzedu MHz) albo
wentylatora/ow.

GDzies tu na liscie wyczytalem ostatnio ze ktos wymienil polaczenia
kabel-karta na skrecane i mu objawy ustapily.... Ale jakos mi sie nie chce
wierzyc. Moze po prostu zmienil sie stosunek sygnal/zaklocenia na korzysc
tego pierwszego.

--
*** Michał Kożusznik *** MaXyM/PicSaintLoop ***
***           muzyka *** Taekwon-do         ***