Re: Jaka karta TV

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 21:54:22 MET DST

On Tue, 12 Sep 2000 20:50:58 +0200, zuko / Shark von Cygnus
<shark_at_post.pl> wrote:

>www.tvmania.pl
>
>Wiesz, ja mam Avera TVPhona98 w/VCR stereo A2 i bym Ci go polecił, ale
>wła?nie się zastanawiam nad jedn? rzecz?.
>Jak ogl?dam TV to mam na obrazie takie dziwne jasne pionowe pasy. Jak
>jest mocniejszy sygnał, to je mniej widać. Co dziwne, jak mam odpięt?
>antenę, to też je widać na tle szumu. No i się zastanwiam, czy to
>tylko tak u mnie i co z tym zrobić.
>Gdyby nie to, to bym Ci polecił tę kartę z czystym sumieniem, bo jest
>?wietna. Tylko muszę się od grupowiczów dowiedzieć co jest z tymi
>pasami.
> [...]

eeee, no wystraczy przestudiowac budowe kineskopu monitora i dowiesz
sie co to za paski..................ale poziome :)

A pionowe to tzw. wchodzenie programu w drugi, czyli po prostu
programy sa zle dostrojone i jeden program lekko wchodzi na drugi.
Jest to typowe w przypadku lapania sygnalu z Air i dosc czeste w
dzidowskich telewizjach kablowych. Ten sam problem jest z telewizorami
bo tylko niektore maja opcje wydzielania pasma.