Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 16:52:29 MET DST

| IBM DTLA 307030 7200rpm 512 KB cache

???
Jak to. Na stronach IBMa napisali ze te dyski maja 2MB cache. Jak to wiec jest w
rzeczywistosci?

| vs
| Seagate Barracuda ST 320430A 7200rpm 2MB cache.
|
| System:
| ABIT BE6-II hpt366
| 256 MB RAM PC133
| PIII700_at_900
| WinMe OEM
|
| Do dnia dzisiejszego wykorzystywalem do pracy dyski Caviara a ostatnio
| "zwykle" Seagaty i od pol roku Barracude. Ten ostatni byl dla mnie wzorem
| wydajnosci i szybkosci.

[...]

Wielkie dzieki za tak obszerne informacje.
Napisz, prosze jak to jest z wielkoscia CACHE w IBMie poniewaz zalezy mi na tym.
Chcialbym kupic IBMa m.in. wlasnie ze wzgledu na jego 2MB CACHE.

3m sie
P.