Rebus

Autor: Sebek (joyek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 09:38:42 MET DST

Cze, mam rebus pracując na moim komputerku, a więc:
- niby wszystko ok, ale czasmi komputer zachowuje się jakby miał cągle
wciśnięty Control albo alt lub shift (?) a naciśnięcie tych klawiszy
rozwiązuje problem - ale nie zawsze czasami tak się wszystko blokuje ze nic
nie mozna wpisać, np. teraz pisząć tego posta co chwile pojawiają mi się
jakies komunikaty, znika tekst lub inne (co za kutania). Aha klawiatura jest
okej (sprawdzałem) wiec może siakieś virusy? (ale sprawdzałem - InoculatelT
i nic)

ps. co za dzień!

niech mi siakaś mądra głowa poradzi (bo zaraz strzeli mnie ****)