Re: Abit BE6 II i piski

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 09:41:25 MET DST

Sebek napisał(a):

> Glosniczek, szczegolnie przy duzym obciazeniu procesora wydaje piski o
> zmiennym tonie, co jest tego przyczyna?

Witaj

Jezeli sa to piski w stylu karetki pogotowia to na pewno chodzi o
temperature
procesora - jest za wysoka lub za wysoka w mniemaniu plyty, a raczej biosu

plyty. Sprawdz temperature proca oraz ustawienia ostrzegania w biosie.
Ja u kumpla mialem cos takiego i okazalo sie ze temp. proca jest ok, ale
w biosie byla wlaczona opcja ostrzegania o przegrzanym procesorze juz
od 25'C ;)) Wiec po prostu wylo w nieboglosy ;))

Z pozdrowieniami
Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl
ICQ UIN # 36360311