Re: Rebus

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 09:50:00 MET DST

Sebek napisał(a):

> Cze, mam rebus pracując na moim komputerku, a więc:
> - niby wszystko ok, ale czasmi komputer zachowuje się jakby miał cągle
> wciśnięty Control albo alt lub shift (?) a naciśnięcie tych klawiszy
> rozwiązuje problem - ale nie zawsze czasami tak się wszystko blokuje ze nic
> nie mozna wpisać, np. teraz pisząć tego posta co chwile pojawiają mi się
> jakies komunikaty, znika tekst lub inne (co za kutania). Aha klawiatura jest
> okej (sprawdzałem) wiec może siakieś virusy? (ale sprawdzałem - InoculatelT
> i nic)

Nie wiem czy jest to nawiazanie do Twojego poprzedniego postu, bo jezeli tak
to w takim razie nie napisales tam wszystkiego. Jezeli nie ... no coz, z takim
burakiem sie nie spotkalem (byc moze dlatego ze tylko raz w zyciu mialem
wira w kompie). Co moge poradzic...sprawdz klawiature jeszcze raz, sprawdz
sterownik klawiatury czy jest poprawnie zainstalowany, czasami Winda instaluje
sobie rozne dziwne cudenka. Sprawdz tez wiry ale NAVem albo jeszcze lepiej
AVP. Mozesz tez sprawdzic czy aby na pewno wszystkie podzespoly siedza
dobrze na swoich miejscach (procek, przejsciowka jesli oczywiscie masz takowa).
Nic wiecej nie przychodzi mi do glowy.
Moze ktos z grupowiczow jeszcze na cos wpadnie.

Z pozdrowieniami
Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl
ICQ UIN # 36360311