Re: nagrywarka?

Autor: Jaromirek Hej! (jaquniu_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 00:53:34 MET DST

 jarekkam_at_alpha.net.pl (=?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw?= Kamper) napisał / wrote:

> Mam tą nagrywarkę (CDD2600) od czasów kiedy RW było nowścią i płytki
> kosztowały 30zł ;) Jakieś półtora roku temu uznałem, że się
> skończyła... Jednakże pomyślałem, że może się ją uratować. Rozebrałem,
> przeczyściłem mechanizm i wypaliła 30CD bez jednego padu! 31 i 32 były
> padami więcpostanowiłem powtórzyć proceder. Jednakże po 6 godzinach
> babrania (3 nieprawidłowe złożenia) zrezygnowałem, wymontowałem i
> odłożyłem w kont. Miesiąc temu sobie o niej przypomniałem i zanisołem
> kolesiowi, aby przywrócił ją do stanu używalności... Jednakże na razie
> [...]
Och, klub CDD2600
Też mam Filipa j.w. z czasów j.w. ale czyszczę, chucham i nic...
Z fizyki wynika, że laserek półprzewodnikowy utracił swą moc emisyjną (pooowoli
przestaje świecić) tak że jeszcze czasami wypali to i owo ale tylko Disc At Once (od
początku do końca bez wyłączania lasera) bo jak zaczyna szukać, to się gubi i kończy-
treść płyty jest, a TOC'a nima...
Taki philips...