Re: nagrywarka?

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 18:44:16 MET DST

On Sun, 10 Sep 2000 00:53:34 +0200, Jaromirek Hej! wrote:
>Och, klub CDD2600
>Też mam Filipa j.w. z czasów j.w. ale czyszczę, chucham i nic...
>Z fizyki wynika, że laserek półprzewodnikowy utracił swą moc emisyjną (pooowoli
>przestaje świecić) tak że jeszcze czasami wypali to i owo ale tylko Disc At Once (od
>początku do końca bez wyłączania lasera) bo jak zaczyna szukać, to się gubi i kończy-
>treść płyty jest, a TOC'a nima...
>Taki philips...

Hmmm... u mnie laserek też jakby troche słabiej świecij, ale radził sobie
z każdą płytą - problem u mnie jest z mechaniką (soczewka ma problem
kopnąć się do początku płyty - później jest ok - zator jest ok 67MB
(jakieś 3-4mm od środka)). Może chciałbyś sobie złożyć z tych dwóch
jedną? ;)))

--
Jarosław Kamper     jarekkam_at_alpha.net.pl     http://kki.net.pl/~jarekkam
A na polipie - Dariusz "czyt. EXPERT" napisał pierwszą mądrą rzecz w swym