Re: nagrywarka?

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 00:07:40 MET DST

On Tue, 05 Sep 2000 22:33:19 +0200, Radoslaw Sokol wrote:
>Ta nagrywarka to najprawdopodobniej model OEM Philipsa CDD-2600.
>Jeżeli tak i ma powyżej dwóch lat, to możliwe, że po prostu szlag ją
>w końcu trafił. Philipsy robią takie numery. Można spróbować rozebrać
>ją i przeczyścić, bo czym dokładnie potestować, ale z mojego doświad-
>czenia z Philipsami wynika, że nie pomoże to nic.

Mam tą nagrywarkę (CDD2600) od czasów kiedy RW było nowścią i płytki
kosztowały 30zł ;) Jakieś półtora roku temu uznałem, że się
skończyła... Jednakże pomyślałem, że może się ją uratować. Rozebrałem,
przeczyściłem mechanizm i wypaliła 30CD bez jednego padu! 31 i 32 były
padami więcpostanowiłem powtórzyć proceder. Jednakże po 6 godzinach
babrania (3 nieprawidłowe złożenia) zrezygnowałem, wymontowałem i
odłożyłem w kont. Miesiąc temu sobie o niej przypomniałem i zanisołem
kolesiowi, aby przywrócił ją do stanu używalności... Jednakże na razie
dwie płytki uwaliła i nie chce nic czytać (chyba ja się za nią zabiorę
;) ). Może ktoś lubi dłubać przy nagrywarkach? ;))) Bardzo chętnie
sprzedam wraz z kontrolerem SCSI (adaptec810 chyba) i CD-ROMem SCSI
Toshiba (x4), za.... ile?

--
Jarosław Kamper     jarekkam_at_alpha.net.pl     http://kki.net.pl/~jarekkam
A na polipie - Dariusz "czyt. EXPERT" napisał pierwszą mądrą rzecz w swym