Re: lamerskie poczatki

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 22:37:34 MET DST

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:inhprs0bio9icgu3db08fr27di3uo768pc_at_4ax.com...
> Na grupie pl.listserv.chomor-I ktoś rzucił hasłem, aby opisać swoje
> "lamerskie początki" z pecetem i największe głupoty jakie się robiło.
> Może tutejsi panowie guru też się pochwalą, tak abyśmy mogli się
> ponabijać nawet z nich? :)

Moje chyba nie jest aż takie śmieszne, ale co tam ;):
Kiedy ładnych parę lat temu (miałem chyba ich wtedy z 12) zaczynałem bawić
się komputerem C-64, postanowiłem, że przepiszę z książki przykładowy
program w BASICU. Przepisałem pierwszy program - po próbie jego uruchomienia
pojawił się "SYNTAX ERROR". Myślę sobie: "pewnie w książce jest błąd,
spróbuję inny". Przepisałem więc drugi program - "SYNTAX ERROR", trzeci - to
samo. Nie pamiętam, ile tak razy próbowałem, w każdym razie upłynęło trochę
czasu zanim zorientowałem się, że po każdej linii trzeba nacisnąć RETURN
zamiast zjeżdżać kursorem jeden wiersz w dół, a następnie cierpliwie
przesuwać go w lewo, aż trafi on na pierwszą kolumnę ;)

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl