Re: Jaki modem wybrac???

Autor: Biały Jarosław (mion_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 22:11:30 MET DST

Miałem przez tydzień Spirita i negocjował mi na poziomie 48k. Później się
zepsuł i wymienili mi na Asmaxa v.90. Ten negocjuje połączenie co najmniej
51k. Dlatego polecam Asmaxa. Poza tym Spirit miał strasznie głośny biper, a
regulacja głośności u mnie nie działała. Pozostawalo wyciągnąć zworkę i
odłączyć go zupełnie. Z Asmaxem wszystko chodzi jak należy. Inna sprawa, że
do Asmaxa najprawdopodobniej istnieją stery również pod Linuksa, choć w 100%
nie jestem pewien (ach ta pamięć).

~Jarek