Re: lamerskie poczatki

Autor: Sebek (joyek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 16:37:36 MET DST

Użytkownik Zbyszek T. <zbyszek_at_gd.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pjfo9$5b$2_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:inhprs0bio9icgu3db08fr27di3uo768pc_at_4ax.com...
>
> Moje chyba nie jest aż takie śmieszne, ale co tam ;):
> Kiedy ładnych parę lat temu (miałem chyba ich wtedy z 12) zaczynałem bawić
> się komputerem C-64, postanowiłem, że przepiszę z książki przykładowy
> program w BASICU. Przepisałem pierwszy program - po próbie jego
uruchomienia
> pojawił się "SYNTAX ERROR". Myślę sobie: "pewnie w książce jest błąd,
> [...]

no ta ja miałem podobny temat ale jeszcz na Atari 800XL (co to był za
sprzęt) także wpisywałem program z książki tyle że poprawnie ale po wpisaniu
go nie działał ...... dopiero po 2 czy 3 dniach doczytałem ze aby uruchomić
program trzeba było wpisać komende RUN.