Re: Drukarka, to wiem, ale jaka?????

Autor: Fil (Filip71_at_poland.com)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 01:39:06 MET DST

Ja miałem 3 drukary HP z niskiego segmentu cenowego (695, 420, 710). Jak
kupiłem 930 to mnie zamurowało i od razu stwierdziłem, że to jest to. Chodzi
mi tutaj o "naprawdę" duży skok jakościowy, którego nie mogłaby się
powstydzić drukarka z dużo wyższego poziomu cenowego.
Zalety:
1. Cicha
2. Szybka
3. wydruki na zwykłym ale dobrej jakości papierze (lepsze ksero) trudno
odróżnić od wydruków laserowych.
4. jako pierwsza której używałem daje sobie doskonale radę z pionowymi
liniami tabel;
5. ma system PhotoRetIII, który pozwala drukować zdjęcia na zwykłym papierze
w dobrej jakości (na poprzednich drukarkach wydruki były ziarniste i
rozlewały się)
6. na papierze foto wydruk trudno odróżnić od zdjęcia;
7. jest przewidziana na obciążenie 2000str/miesiąc co w porównaniu z
drukarkami niższymi lub podobnymi (oczywiście chodzi mi tu o większość
drukarek ale nie o wszystkie w podobnej cenie) gdzie obciążenie zwykle jest
ok. 1000 co daje stwierdzić o większej solidności i wytrzymałości tej
drukarki.
8. Zasilacz jest w drukarce
9. Posiada autokalibrację (fajny bajer)
10. Uruchamia się sama po otrzymaniu zadania wydruku
11. Każdy kardridż kolorowy spełnia także rolę tuszu Foto, który trzeba
dokupić przy wielu drukarkach dodatkowo (jako trzeci) aby drukować dobre
zdjęcia

No dobra, a teraz wady:
1-dyna i główna. Ceny kardridży są ponad przeciętne a szczególne koloru ok.
260 zł za największy
Acha jeszcze jedna. Myślę, że zużywa ona więcej tuszu na wydruki niż moje
poprzednie drukarki (co jest logiczne gdyż z racji większej rozdzielczości
wypluwa wiecej kropli na papier, nawiet więcej od obecnych Lexmark-ów).

Podsumowując uważam, że jest to drukarka za nieduże pieniądze (ok. 850zł).
Dlaczego, gdyż za to otrzymujaemy sprzęt o którym w przeszłości mogliśmy
marzyć. Jakość i wytrzymałość reprezentowana przez to HP jest domeną
drukarek droższych przwie 2 razy (oprócz 950) i nie jest to drukarka do
zabawy ale można nią wykonywać profesjonalne wydruki.
POLECAM

Spocony od pisania
Fil