Re: Drukarka, to wiem, ale jaka?????

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 23:33:13 MET DST

| Chcialbym kupic drukarke atramentowa, tylko,
| jak sie pewnie domyslacie nie wiem jaka.
| Moze napisze jaka mniej wiecej ma byc ta drukarka:

Polecam HP DeskJet 930C.
Drukarka posiada rozwiazania zastosowane w drozszych modelach a jest prawie
dwukrotnie tansza (700-900PLN - oczywiscie w zaleznosci od "sklepu").

| Rozdzielczosc minimum 1200x1200

Nawet 2400*1200 na papierze fotograficznym.

| Z możliwoscia drukowania fotografii (opcja Photo)
| Osobne pojemniki na kazdy rodzaj tuszu

Tego nie jestem pewny ale prawdopodobnie ma oddzielny pojemnik na tusz czarny i
kolorowy.

| Niezbyt droga ale i nie najtansza.
|
| Zastanawiam sie nad drukarkami HP lub Lexmark,
| tyle, ze nie wiem jakie teraz sa modele na rynku
| i co one potrafia.

Coz... Ta drukarka potrafi fantastycznie drukowac :)
Sam zastanawiam sie co wybrac - laser czy wlasnie ten model. Mialem okazje
podziwiac jakosc wydruku z tej drukarki u znajomego i oslupialem (niemal
doslownie ;) ).
Jej dodatkowe zalety to:
- nowatorskie rozwiazanie powoduje iz zajmuje ona mniej miejsca niz inne drukarki
- w przypadku zatkania dysz tuszem nie wyrzucasz drukarki i nie musisz wymianiac
glowicy a jedynie zbiornik z tuszem (jak we wszystkich HP).

To chyba tyle na temat tej drukarki.

Powodzenia podczas dokonywania wyboru.
P.