Re: Belinea czy Samsung

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 12:16:51 MET DST

> Co do złomowatości Philipsa to bym się zgodził a na pewno nie są warte tak
> wygórowanych cen a co do Sony może nie są najlepsze,a przynajmniej nie w
tej

Tez sie nie zgodze co do złomowatosci mojego Philipsa Brilliance 107MP.
Dalem za niego 2225zl rok temu i nie zaluje zadnej zlotowki wydanej na
niego.
A po zmiane karty graficznej z Virge'a na GeForce'a zobaczylem co naprawde
ten monitor potrafi.

> Belinee 19" chyba 107020 lub 30 i miała niezły obraz.Po zajrzeniu do
środka
> okazało się,że ma kineskop Samsunga ;-) Pozdrawiam i szanujmy nasze oczy.

Mialem wczesniej (a wlasciwie to jeszcze mam ale chwilowo nie uzywam)
monitor Mitsu 14''. Mial on dobre parametry i jakosc obrazu. Niestety poszlo
cos w elktronice i nie wyswietla 800x600_at_75 Hz. Po rozebraniu okazalo sie ze
tez ma kineskop Samsunga. Co ciekawe chodzi teraz na 800x600_at_85 Hz, ale
obraz jest powykrzywiany na bokach. Ale wykorzytuje go tylko do edycji
tekstu (okazjonalnie) i do internetu przez co najwyzej 2 dni w tygodniu wiem
za bardzo mi to nie przeszkadza.

--
Pozdrawiam
Romek