Re: Internet poprzez satelite

Autor: Fil (Filip71_at_poland.com)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 01:45:18 MET DST

W którymś CHIP-ie lub PC WORLD-zie czytałem o takich usługach i tam
napisali, że kosztuje to ok. 60zł miesięcznie. No ale trzeba kupić tuner
satelitarny za ok. 1000zł.
Zalety:
-transfer
-ma się dodatkowo satelitę w kompie
-cena

Minus
-transmisja jest jednostronna co wymusza także używanie modemu do wysyłania
danych.

Powyższy minus próbowano zminimalizować i dlatego powstała funkcja
zamawiania danych. Czyli najpierw zamawiamy, czekamy w kolejce (ale już przy
wyłączonym modemie), dostajemy automatycznie zamówione pliki.
Ma to plusy ale nie wyobrażam sobie surfowania w tej konfiguracji bez
modemu.

Pozdro
Fil