Re: Belinea czy Samsung

Autor: lijan (lijan_at_polbox.com)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 23:50:21 MET DST

Co do złomowatości Philipsa to bym się zgodził a na pewno nie są warte tak
wygórowanych cen a co do Sony może nie są najlepsze,a przynajmniej nie w tej
cenie,ale żaden Samsung nie da takiej ostrości obrazu jak Trinitron.Są inne
lepsze od Sony z kineskopami Sony Trinitron np.wspomniana Iyama a Panasonic
poza tym,że jest krótki niczym specjalnym na plus sie nie wyróżnia no i ma
koszmarną cenę.Znane są też w serwisach przypadki osłabienia emisji w
3-letnich intensywnie użytkowanych Samsungach.Owszem sposród klasycznych
kineskopów mają najlepszą ostrość ale chyba kosztem trwałości.No i
przynajmniej starsze modele nie mają płaskiego kineskopu.
Sam pracuję już tylko na Trinitronach
,ostatnio DellP790,IBMP70,NEC FE700
(te dwa ostatnie często sprzedaję moim klientom ze względu na dobry stosunek
ceny do walorów).A na marginesie miałem niedawno
Belinee 19" chyba 107020 lub 30 i miała niezły obraz.Po zajrzeniu do środka
okazało się,że ma kineskop Samsunga ;-) Pozdrawiam i szanujmy nasze oczy.

The EaGle napisał(a) w wiadomości: <8pe760$mqc$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...