Re: seagate

Autor: ganu (jkarczew_at_zt.szczecin.tpsa.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 10:55:27 MET DST

> A mi to wygląda, że w BIOSie po skasowaniu włączyła się ochrona
> antywirusowa i na to możesz sobie formatować niskopoziomowo do śmierci z
> przymiotnikiem :-> BTW czy próbowałeś nacisnąć Y, żeby zezwolić na
> modyfikację MBR?
>
> Następną razą zobacz w słowniku ang->pl, co komunikaty oznaczają, zamiast
> zabierać się za formaty (bo ten komunikat po pl. to ,,Sektor rozruchowy
> ulega modyfikacji.. wpisz Y, aby zezwolić albo ..''

Tak myslalem ze to sektor rozruchowy, ale nic mi to nie dawalo-alej nie
wiedzialem co robic wpisywalem y , ale to nic nie dawalo, moze to z powodu
ochrony natywirusowej. Nigdy nie mialem okazji rozwiazywac problemow
komputerowych na tym poziomie, zycie pokazuje ze w takichsytuacjach
czloweiek sie najwiecej uczy.

A ten koleś to niezły
> aparat swoją drogą.

Koles sie b. dobrze zna na komp, ale przez komore mialem b ograniczony czas
przedstawienia problemu.

Dzieki za pomoc sprobuje tak zrobic.