Skaczacy kursor myszy

Autor: Chris (krzyss_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 08:38:33 MET DST

Czesc,

Uruchomilem wlasnie mojego Durona na Abit KT7. Wszystko super, chodzi jak
burza, z malym 'ale':
kiedy intensywnie pracyje dysk, na przyklad przy instalacji oprogramowania
lub rozpakowywaniu duzego archiwum kursor myszy zaczyna poruszac sie
skokami. Nie przeszkadza to moze zbytnio, ale nie wiem z czego wynika, na
poprzednim sprzecie tego nie zauwazylem. Mysz (a raczej trackball -
A4Tech-4d) jest podlaczona przez PS/2.

Ma ktos jakies pomysly odnosnie przyczyn ?

Pozdrowienia,

Krzysztof