Re: Skaczacy kursor myszy

Autor: leon (barnow_at_poczta.arena.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 11:11:33 MET DST

Witam!

To chyba wina trackballa i PS2. Ja mam myszkę tej samej firmy i czasami bez
wyraźnej przyczyny zaczyna przerywać (kursor na ekranie skacze). Doszedłem
do kilku hipotez: jeśli masz WaterFallPro, to go wyrzuć i zainstaluj starszą
wersję (ja mam waterfall 1.23) - u mnie poskutkowało, czasami wina leży po
stronie kabla (który się przeciera - musisz dojść gdzie i go naprawić).
Najczęściej przeciera się na zgięciu (gdy opada ze stołu lub biurka) lub
wewnątrz myszki/trackballa (tam na zagięciach przed płytką drukowaną) -
wtedy ucinasz felerny kawałek i lutujesz połączenia od nowa :-(((
Jeszcze jedna hipoteza, to zwalony port PS2 lub myszka - miałem klawiaturę
na PS2, która się sama wyłączała, wymieniłem klawiaturę i wszystko jest
O`key.

to tyle na razie...

    leon