Re: Rekomendowane plyty pod Durona przez AMD-czemu nie ABIT?

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 08:41:03 MET DST

Krzysztof Pawleta wrote:

> Dziwne by było, że ABIT by się tym przejął, bo przecież np. nic sobie
> nierobił z grożbami ze strony INTELa po wypuszczeniu dwu-Celeronowej płyty -
W momencie, kiedy Abit wypuszczal BP6, produkowal plyty _jedynie_ pod
Intela.
Znakomite, zreszta, przewaznie - wiec dlaczego Intel mialby nie
przymknac oka?
Poza tym, BP6 nie obsluguje FCPGA - czyli i tak juz przestala sie
liczyc.

> dla tego INTEL zmienił "KWADRAT" i wyciął (ponoć) sygnały wymagane do
> dwuprocesorowości...
Ale tylko w prockach CII - wszystkie CI chodza na dualu. Dzialanie
Intela ograniczylo sie do wstawienia napisu "For uniprocessor systems
only" na boxie. Ja mam OEMy, ktore o tym nie wiedza i pieknie chodza na
duala ;-))

Tyle
Ficio