Re: krecenie DURONA

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 21:50:44 MET DST

Hi!

"Michał Matuszczyk" <mikemat_at_polbox.com> napisales(as):

>1. stabilnosc pod winda i linux-em

Wzorowa jak na razie (pod winda przynajmniej)

>2. krecenie - czy ma jakies zabezpieczenia jak celeron??

Sa 3 wersje, nawet 4...

1. Odblokowany mnoznik, mostki L1 | | | |
2. Zablokowany, mostki L1 : : : : (wystarczy polaczyc mostki czyms
przewodzaym)
3. Jak wyzej ale olowki itd. nie dzialaja
4. odciate 4 nozki, brak mozliwosci zmiany mnoznika z plyty

>3. jaka wybrac plyte, DFI, GIGABYTE, ASUS, ABIT (podobno na niej mozna
>zmienic mnoznik??)

Abit KT7 i Asus A7V 1.01 umozliwiaja te zmiane

>4. czy mieliscie jakies problemy z tym procem, ew. ze wspolprace proca z
>jakims urzadzeniem??

Jak na razie mam problem z Asusem Duronem i karta dzwiekoa na vortex1.

Pozdrawiam !!!
MGB
mgb_at_poczta.onet.pl
ICQ #49474044