Re: Linux vs. modemy PCI

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 21:57:00 MET DST

On Sat, 9 Sep 2000 18:55:47 -0700, "The EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl>
wrote:

>Jakis czas temu widzialem to na jednej polskiej stronie o Linuxie nie
>interesuje sie tym zbytnio bo mam modem zewn. Ale to pewne ze sa.

Z tego co mnie wiadomo to drivery takowe tworzyl ktos metoda reverse
engeenering jakies chyba dwa lata temu - ale sprawa ucichla po
pierwszych wersjach, chyba czlowiek stracil zapal. A szkoda bo akurat
Spirit godzien jest uwagi - w koncu nietypowy ale w miare kompletny
modem (wlasny DSP)...

--
Darek