problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 00:08:40 MET DST

Czesc
Mam problem z ktorym od dosc dawna nie moge sobie poradzic.
Otoz moj Zoltrix 56k laczac sie z internetem osiaga transfer ok 1
kb/s.Zazwyczaj laczy sie na14400 czasem na 12000.Oczywiscie zaczelem pisac
pisma do tepsy,najpierw cos krecili ze to niemozliwe,potem stwierdzili to
prawda ze jestem podlaczony przez PCM9takie cos do zwielokratniania
abonentow na lini ale te ich pcm'y sa przystosowane do modemow i to nie
rzutuje,az w koncu przyslali dwoch "fachowcow" ktorzy stwierdzili ze to nie
wina tepsy bo wszystko jest ok.No i problem jest w tym ze ja niewiem co to
moze byc.Moze ktos spotkal sie juz z czyms takim i zna jakas rade na to.
P.SZe 2-3 razy na przestrzeni 2 lat zdarzylo sie ze na chwile9pare sek.)
osiagalem transfer 4-5kb(pomimo polaczenia na 14400).
Ps2Sprawdzalem kilka roznych modemow wiec wina raczej nie lezy po jego
stronie.

Z gory dziekuje
Jankiel