Re: Savage 3D i wyj?cie TV.

Autor: Artur M. (arturm_at_nospam.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 14:38:39 MET DST

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał
w wiadomości news:8FAB14CD5kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*zuko / Shark von Cygnus*~- <da whatever>

> Jesli posiada uklad wyjscia TV (a zdarzaly sie takie co mialy niby
> wyjscie ale ukaldu nie bylo) to znajdziesz obraz na kanale A/V - tak
> jakbys podlaczyl magnetowid i chcial ogladac film :)

pod warunkiem, ze zamiast kabla antenowego uzyjesz przewodu video (zazwyczaj
to taki z chinchami) i podlaczysz do wejscia video in w telewizorze

pozdrawiam

Artur
arturm_at_post.pl

(adres w naglowku antyspamowy)