Re: SB AWE32 ISA zle odtwarza

Autor: Robert Socket (socket_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 14:27:17 MET DST

U mnie taka sytuacja zdarzyła z AWE64 po zamontowaniu modemu ISA PnP.
Okazało się, że AWE wymaga określonego przerwania i kanałów DMA, w
przeciwnym wypadku źle działa urządzenie WAVE. Spróbuj ręcznie wybrać
schemat konfiguracji we właściwościach "Creative AWE64 16-bit Audio (SB16
compatible)" (u Ciebie chyba "Creative AWE32 ..."). Wybierz "Konfiguracja
podstawowa XXXX" gdzie XXXX będzie liczbą, dla której karta będzie dobrze
odtwarzać WAVE'y. Jeśli to nie pomoże (u mnie pomogło) to musisz spróbować
ręcznie przydzielić kanały DMA i przerwanie, jednak tak, aby nie doprowadzić
do innych konfliktów sprzętowych. Życzę powodzenia...

-- Przemek --

Użytkownik MaNar <vbit_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pfr45$f7f$1_at_news.tpi.pl...