Re: Ryczalt na Internet w Dialogu

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 12:00:11 MET DST

> Heh, wszystko super, ja jestem z Wrocka, powiniem się cieszyć, tylko
> że nie jestem w ich zasięgu :(((
A nie lepiej SDI.
Jedna linia wystarczy do rozmow i internetu
115 kb/s
mozna rozmawiac i jednoczesnie sciagac pliki.
A dodatkowa linia to jednak abonament, w Tepsie juz chyba 30 zl
miesiecznie.

Stale lacze to jednak stale lacze ze stalym IP i nazwa domeny.

A cena 160 zl to jednak nadal jest bezkonkurencyjna.
Dariusz