Re: Ryczalt na Internet w Dialogu

Autor: Szymon (wiad_at_supernet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 15:11:17 MET DST

>A nie lepiej SDI.

Nie wiadomo jak bedzie z instalacja, ale nie wydaje mi sie, aby byla wyzsza
niz 999zl.

>Jedna linia wystarczy do rozmow i internetu
>115 kb/s

Wole dwa razy wolniej i dwa razy taniej. Majac na domowy uzytek siec i
nielimitowany dostep przestaje miec znaczenie czy poczte bede wysylal w 3
minuty czy tylko w 1,5.

>mozna rozmawiac i jednoczesnie sciagac pliki.

Za 1zl mozesz miec druga linie. Abonament w Dialogu dla przechodzacych z
TPSA to 8,5zl netto. Normalnie - 17zl. Dwie linie Dialogowe (w promocji) i
tak abonamentowo wyjda taniej niz jedna TPSA.

>A dodatkowa linia to jednak abonament, w Tepsie juz chyba 30 zl
>miesiecznie.

W Dialogu do konca roku ma byc 8,5.

>A cena 160 zl to jednak nadal jest bezkonkurencyjna.

:-)))

pozdrawiam
Szymon