Re: Ryczalt na Internet w Dialogu

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 11:39:19 MET DST

On Wed, 6 Sep 2000 21:54:25 +0200, "Szymon" <wiad_at_supernet.pl> wrote:

>Na infolinii Dialog S.A. (0800424548) poinformowano mnie, ze wlasnie rusza
>usluga zryczaltowanego polaczenia z siecia. Ma to cudo kosztowac 85zl
>miesiecznie, instalacja jakies grosze. Na razie startuja we Wroclawiu (tam
>jest glowna siedziba), okolo listopada/grudnia ma byc w Elblagu.
>Czy ktos z mieszkancow Wroclawia ma moze jakies blizsze info na ten temat?
>Moze ktos korzysta? Az mi sie nie chce wierzyc, ze wystarczy dac 1 zl za
>zmiane Tpsa na Dialog i miec ryczalt za 85,- na odpowiednik 0202122...

Zgadza się, tak to właśnie jest.
Jest tylko jedna wada, jest to dostęp wdzwaniany i jak korzystasz z
Sieci, to masz telefon zajęty. Ale na to też jest sposób. Za kolejną
złotówkę dokupujesz sobie w Dialogu drugą linię telefoniczną i wtedy
jedną masz do rozmów, a na drugiej wisisz non-stop w Sieci. Tylko nie
wiem jak to jest z IP, bo to dostęp wdzwaniany.

Heh, wszystko super, ja jestem z Wrocka, powiniem się cieszyć, tylko
że nie jestem w ich zasięgu :(((

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków