Ryczalt na Internet w Dialogu

Autor: Szymon (wiad_at_supernet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 21:54:25 MET DST

Witam!

Na infolinii Dialog S.A. (0800424548) poinformowano mnie, ze wlasnie rusza
usluga zryczaltowanego polaczenia z siecia. Ma to cudo kosztowac 85zl
miesiecznie, instalacja jakies grosze. Na razie startuja we Wroclawiu (tam
jest glowna siedziba), okolo listopada/grudnia ma byc w Elblagu.
Czy ktos z mieszkancow Wroclawia ma moze jakies blizsze info na ten temat?
Moze ktos korzysta? Az mi sie nie chce wierzyc, ze wystarczy dac 1 zl za
zmiane Tpsa na Dialog i miec ryczalt za 85,- na odpowiednik 0202122...

pozdrawiam