Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 23:12:55 MET DST

| IBM szacuje roznice na okolo 15% miedzy 5400 a 7200 ...
| Trzeba uwazac na nieuczciwych sprzedawcow. Mnie sprzedawca przekonal zeby
| kupil 20 MB
| 5400 i ze czesc roznicy niweluje 2MB cache. Problem w tym, ze ten IBM mial
| 512 cache o czym
| dowiedzialem sie dopiero w domu. Oczywiscie o zwrocie nie bylo mowy:
| kupowalem bez swiadkom
| i nic mu nie moglem udowodnic ... Na fakturze nie bylo nawet typu dysku
| tylko pojemnosc i nazwa firmy IBM. Tak postapiono ze mna w firmie CMK na
> [...]

Wielkie dzieki za wyczerpujace info. O tym ze sprzedawcy postepuja nieuczciwie
juz i ja sie przekonalem. Szkoda ze nie poprosiles o pomoc w swojej sprawie
"Fedracji Ochrony Praw Konsumenta" (czy jakos tak). Ja to zrobilem i pomoglo.
Oszust przestraszyl sie sadu i juz bez problemow wymienil mi niesprawny modem. Co
ciekawe tak sie zlozylo ze po tym incydencie ja moglem "wrobic" oszusta (ale nie
zrobilem tego) i prawo byloby po mojej stronie :D.

3m sie (z daleka od "uczciwych inaczej" ;) ).
P.