Re: karty graficzne i nagrywarki

Autor: Klamot (gamrot_at_poczta.fm)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 08:22:07 MET DST

Użytkownik MiG <migonweb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pb9tm$9m8$7_at_news.tpi.pl...

> [...]
> dzieki ktoremu mozna bez problemu kopiowac zabezpieczone plytki.
> Polecam Plextor PX-W1210A, obecnie chyba najlepsza (ale i droga), zreszta
> zobacz na www.cdrinfo.pl , poczytaj i wybierz sam (obecnie jest to chyba
> najlepszy polski serwis o nagrywarkach i nagrywaniu).

> Raczej tak!
> Jej wyniki sa zarowno w Quake III i Unreal tournament w 16 i 32-bit sa
> wyzsze badz porownywalne i nie duzo jej brakuje do Geforce DDR (Pisze na
> podstawie testow z Entera 9/2000)
> Nie wiem jak cenowo ale powinna byc ona (MX) o wiele tansza (ok.
120USD???)
> Polecam jak najbardziej!
>
> Chociaz radzilbym ci zaoszczedzic na karcie grafiki i kupic tego nowego
> Plextorka, naprawdze polecam (zakup zwroci sie na pewno:))).
>

> MiG [migonweb_at_poczta.onet.pl]
> {Uzytkownik starej Rivy 128 z 4MB oraz nagrywarki Mitsumi 4x4x24x}

Jeśli chodzi o nagrywarkę to troszkę tańszym rozwiązaniem jest Creative
8432, ona defakto jest właśnie plextorem, tylko, że cena przystępniejsza...
jeśli chodzi o grafikę to trafny wybór...

pzdr. Klamot