Re: karty graficzne i nagrywarki

Autor: MiG (migonweb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 19:18:02 MET DST

"ekonom" <ekonom_at_kki.net.pl> napisał...
> witam
> Niedlugo kupuje komputer . Mysle o nagrywarce LG CED-8080B co o niej
myslici
> e?
> Ma ja ktos? Sa z nia jakies problemy? Czy omija zabezpieczenia na
plytach?|
> :))

W tym przypadku raczej :((
Z tego co sie o niej dowiedzialem to nie, gdyz nie obsluguje trybu DAO-RAW
dzieki ktoremu mozna bez problemu kopiowac zabezpieczone plytki.
Polecam Plextor PX-W1210A, obecnie chyba najlepsza (ale i droga), zreszta
zobacz na www.cdrinfo.pl , poczytaj i wybierz sam (obecnie jest to chyba
najlepszy polski serwis o nagrywarkach i nagrywaniu).

> Karty graficzne oparte na Geforce 2MX? Sa lepsze od geforce 256 SDRAM?

Raczej tak!
Jej wyniki sa zarowno w Quake III i Unreal tournament w 16 i 32-bit sa
wyzsze badz porownywalne i nie duzo jej brakuje do Geforce DDR (Pisze na
podstawie testow z Entera 9/2000)
Nie wiem jak cenowo ale powinna byc ona (MX) o wiele tansza (ok. 120USD???)
Polecam jak najbardziej!

Chociaz radzilbym ci zaoszczedzic na karcie grafiki i kupic tego nowego
Plextorka, naprawdze polecam (zakup zwroci sie na pewno:))).

MiG [migonweb_at_poczta.onet.pl]
{Uzytkownik starej Rivy 128 z 4MB oraz nagrywarki Mitsumi 4x4x24x}