Re: Belinea czy Samsung

Autor: Klamot (gamrot_at_poczta.fm)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 08:19:14 MET DST

Użytkownik Marcin Laska <marclon_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39b9d36a_at_news.vogel.pl...
> Mam dylemat. Wybieram pomiedzy dwoma monitorami: Samsung 750S (ten z
plamka
> 0,28) a Belinea 103040. Chce kupic w sklepie - wiec nowe. Ktory wedlug was
> jest lepszy. Pracuje na programach(programowanie) ale takze na gierach(mam
> voodoo2 i jest tu kwestia ciemnego obrazu. monitor musi to nadrobic).
> Wlaczony srednio 10-15 godzin dziennie. Ma to byc zakup na co najmniej 3
> lata wiec musi wytrzymac to. Lepiej wiec samsunga czy beline. Nie chodzi
mi
> o zbyt wysoka rozdzielczosc(chyba 1024x768 wystarczy, ewentualnie o poziom
> [...]

Ogólnie nie polecał bym monitorów firmy Belinea, gdyż maja one bardzo
wadliwe kineskopy (przynajminiej tak było w latach 98-99. Natomiast monitory
Samsunga działały i działają bez najmniejszych zarzutów. Godne polecenia są
również monitorki MAG innovision...

pzdr. Klamot