Re: Belinea czy Samsung

Autor: Robert Grzankowski (grzany_at_actyn.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 17:14:53 MET DST

: Użytkownik Marcin Laska <marclon_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
: dyskusyjnych napisał:39b9d36a_at_news.vogel.pl...
:> Mam dylemat. Wybieram pomiedzy dwoma monitorami: Samsung 750S (ten z
: plamka
:> 0,28) a Belinea 103040. Chce kupic w sklepie - wiec nowe. Ktory wedlug was
:> jest lepszy. Pracuje na programach(programowanie) ale takze na gierach(mam
:> voodoo2 i jest tu kwestia ciemnego obrazu. monitor musi to nadrobic).
:> Wlaczony srednio 10-15 godzin dziennie. Ma to byc zakup na co najmniej 3
:> lata wiec musi wytrzymac to. Lepiej wiec samsunga czy beline. Nie chodzi
: mi
:> o zbyt wysoka rozdzielczosc(chyba 1024x768 wystarczy, ewentualnie o poziom
:> wyzej) ale o nie meczenie wzroku. Co wiec wybrac(ceny maja podobne wiec to
:> nie wchodzi w gre).
:>
:>

: Ogólnie nie polecał bym monitorów firmy Belinea, gdyż maja one bardzo
: wadliwe kineskopy (przynajminiej tak było w latach 98-99. Natomiast monitory
: Samsunga działały i działają bez najmniejszych zarzutów. Godne polecenia są
: również monitorki MAG innovision...

A to ciekawe. Mam juz drugi monitor Belinea i jestem z niego bardzo
zadowolony, a i moi znajomi tez ujezdzaja te monitory i nie slyszalem nawet
jednego zdania negatywnego na ich temat.
Mam dokladnie model 103040 czyli taki o ktorym kolega pisze. Baaardzo go
polecam. Jesli chodzi o parametry, to sa one zadziwiajaca dobre. Np.
odsiwezanie az do 150 :) Takim odswiezaniem rzadko ktory monitor moze sie
pochwalic.
Jesli chcesz troszke wiecej szczegolow, to prosze na priva.
Pozdrawiam
Robert
PS Nie zaufalbym samsumgowi. Nie znam monitorow tej firmy, ale jesli chodzi
o pozostaly sprzet(niekoniecznie komputerowy), to beznadzieja.