Celeron II 566@935

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 03:27:45 MET DST

Udalo mi sie bez zadnych specjalnych technologii (Peltierow itp.) podkrecic
Celerona na plycie ABIT BE6 na 935. Chodzi bardzo stabilnie a wariuje
jedynie karta telewizyjna Aver TV Phone 98/VCR.
FSB 110(1/3), napiecie 1.90V - na nizszych napieciach nie chcial sie
odpalic. Poszedl rowniez przy FSB 112 czyli przy okolo 950-980 ale wiesza
sie windowsach w roznych sytuacjach wiec przelaczylem z powrotem na 110. Ten
Celeron jest po prostu cudny ale zobaczymy ile czasu tak wytrzyma ...
Chlodzenie standardowe Titan Majesty 4500 obrotow oraz programowo RAIN II.
Zwlaszcza Rain jest rewelacyjny - sciaga o jakies dziesiec stopni ...
Temperatura procka w cieplym pomieszczeniu (na zewnatrz upal) badana z
poziomu biosu wynosi niestety okolo 40. W systemie ta temperatura przy
Rainie pracujacym w trayu moze wystepowac przy bardzo duzym obciazeniu
procesora np. jakims kopiowaniem i jednoczesna praca oprogramowania. Z
reguly temperatura utrzymuje sie na poziomie okolo 35C.

Mam prosbe o podeslanie intelowskiego benchmarka Intel (R) Processor
Frequency ID Utility. Ja znalazlem tylko wersje chinska, ktora sie
kompletnie do niczego nie nadaje ... Czy moglibyscie podeslac ten programik
albo podac link skad sciagnac ... Mam rowniez prosbe o podeslanie jakiegos
sprawdzonego programu, ktory umozliwia snapshot do pliku graficznego lub na
drukarke pelnego ekranu lub pojedynczego okienka windows.

Czy stary Abit BE6 (pierwotnie przewidziany na UDMA 66) jest w stanie
obslugiwac z nowym biosem UDMA 100 ? Jak cos takiego zrobic ? Moj dysk moze
ale nie wiem czy z plyta pojdzie taki transfer ?

Dzieki za pomoc ...

Guybrush Threpwood.