Re: Celeron II 566@935

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 13:51:53 MET DST

On Sat, 9 Sep 2000 03:27:45 +0200, "~~ Guybrush Threpwood ~~"
<guybrush_at_interia.pl> wrote:

>Udalo mi sie bez zadnych specjalnych technologii (Peltierow itp.) podkrecic
>Celerona na plycie ABIT BE6 na 935. Chodzi bardzo stabilnie a wariuje
>jedynie karta telewizyjna Aver TV Phone 98/VCR.
>FSB 110(1/3), napiecie 1.90V - na nizszych napieciach nie chcial sie
>odpalic. Poszedl rowniez przy FSB 112 czyli przy okolo 950-980 ale wiesza
>sie windowsach w roznych sytuacjach wiec przelaczylem z powrotem na 110. Ten
>Celeron jest po prostu cudny ale zobaczymy ile czasu tak wytrzyma ...
>Chlodzenie standardowe Titan Majesty 4500 obrotow oraz programowo RAIN II.
> [...]
To znaczy ze system pracuje stabilnie jak jest chlodzony rainem i nic
sie na nim obciazajacego nie robi ?? QL ...

Zapusc SETI albo DCypher w tle niech dziala 24h/dobre i jak sie nie
wykrzaczy to mozemy mowic o stabilnosci ...
Grales pare godzin w multi w Q3 przy takim ustawieniu ? Ile zwisow ?
;))))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179