Re: Zasoby w Win9x - wiecznie malo - ciag dalszy...

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 21:37:26 MET DST

Thu, 07 Sep 2000 16:38:23 +0200 na grupie pl.comp.os.win95
pojawił się artykuł <39B7A85F.DD48E93E_at_iname.com>,
którego autorem jest Radoslaw Sokol

>Najlepszym zaś wyjściem jest przejście na Windows 95 OSR2 i instalacja
>Netscape lub IE. W w95osr2 po starcie ma się ponad 90% zasobów wolnych.

Ale zysk z tego żaden - w Win95osr2 miałem po starcie ponad 90%
wolnych zasobów, teraz (na odchudzonym win98se) mam poniżej 70%,
ale system wcale przez to gorzej nie działa.
No chyba, że się chce np. mieć zainstalowane 1000 czcionek - wtedy
to się może liczyć.

>Podobno był kiedyś program o nazwie Hurricane, niby optymalizował RAM ale tak
>naprawdę bardzo dobrze zarządzał zasobami systemowymi. Niestety, to produkt
>komercyjny i nie wiem, czy został przystosowany do Win98.

Mam mały programik 1MBFort, którego dokumentacja mówi tak:

"Windows sometimes displays a warning message telling you that
there isnĺt enough memory to run another program when you have
plenty of memory. This is caused by a lack of low memory, memory
below 1MB. 1MBFort solves this problem by preventing programs from
using large blocks of it."

Osobiście tego nie używam, ale gdyby ktoś sądził, że mu się
przyda, to niech da znać (programik ma 10 kilo).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl