Re: amd 550 rozklada mi rejestr windowsa czy to wina procka czy biosu

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 12:56:42 MET DST

Raffa wrote:

> bardzie chyba prblem płyty - moze nie ma w biosie obsługi tego procka ???? -
> nowy BIOS do płyty mógłby pomóc

IMHO to nie to. Jeżeli jest magistrala 100 MHz to musi znać k6 2. A BIOS
skoro płyta ma taką magistralę i mnożnik musi znać częstotliwość 550.

> "Krzysztof" <kyl1000_at_poczta.fm> wrote in message
> dobrze.

Chyba kupiłeś jakiegoś szlifa wygląda to mi na przetaktowanie procka.
Sprawdź go na innej płycie. Sprawdź też napięcie procka. Może masz za
niskie. Jeżeli nic nie pomoże to proponuję raczej 4.5x100 Po co
nadwyrężać peryferia. Pamięci są pewne? Wyjmij jeszcze procka i włóż go
porządnie (mocno dociśnij) w socket. Miałem taki przypadek, że procek
przestał chcieć chodzić na nominalnej częstości i dopiero jego ponowne
włożenie pomogło. A na przyszłość nie kupuj PC Chips'a :-)