Re: Problem z dyskiem twardym

Autor: konlin (konlin_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 15:03:33 MET DST

> Sam miałem z
> rok temu taką przygodę z monitorami musiałem klientowi wymienać dwa razy
> monitor (porządny soniak 17) i to za każdym razem nówka prosto z hurtowni
> końcu dobraliśmy taki ,że chodzi do dziś. Ale gdyby nie to że to kumpel
> miałbym przesrane u klienta.
Ten temat już przerabiałem - otóż obecnie mam (w ciągu 3 lat) 5 CD-ROM, w
tym tylko obecny trzyma się już ponad rok. Poprzednie podały co 1-2
miesiące. Nie wiem komu bylo bardziej glupio jak za 3 czy czwartym razem
zjawiłem sie w serwisie - mi czy temu serwisantowi.
Kiedy kupiłem drukarkę to też w ciągu tygodnia poszedłem wymieniać pojemnik
z tuszem. Co ja takiego zrobiłem w poprzednim wcieleniu?
Pozdrawiam Konlin