Re: Problem z dyskiem twardym

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Fri 08 Sep 2000 - 14:31:55 MET DST

> Czy to możliwe, żeby nowy dysk (produkcja sierpień 2000) padł po 3 godzinach
> od zainstalowania? Jeśli tak to chyba się potnę - najpierw 3 tygodnie
> czekałem na reklamację
> poprzedniego i teraz kolejne 3? Koniec wakacji się zbliża a ja nawet nie
> mam na czym C poćwiczyć :(

Aha myślałem, że firma samodzielnie naprawiała dysk i coś im się omskło, a tu
wygląda na pad nówki, niestety jest to możliwe - dość rzadkie, ale się zdarza
- może po prostu firma dostała z hurtowni trefną serie dysków. Sam miałem z
rok temu taką przygodę z monitorami musiałem klientowi wymienać dwa razy
monitor (porządny soniak 17) i to za każdym razem nówka prosto z hurtowni w
końcu dobraliśmy taki ,że chodzi do dziś. Ale gdyby nie to że to kumpel to
miałbym przesrane u klienta.
Pozdrawiam MACIEK