Re: Rekomendowane plyty pod Durona przez AMD-czemu nie ABIT?

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 15:46:41 MET DST

Uzytkownik "Witold Kopel" <ficio_at_krakow.neurosoft.net> napisal w wiadomosci

> Zeby uzyskac oficjalna aprobate AMD?
>
> Tyle
> Ficio
bez ciach
w temacie juz nie podkrecalnych plyt asusa polecam art. na tomshardware,
jest tam przepis JAK PRZEROBIC PLYTE NA PRZETAKTOWYW. !!!!- zainteresowani
wiedza o jakiej plycie pisze, i o ile dobrze pamietam jakis *.rem AMD odn.
przetaktowywania ich prockow , czyli ok przetaktowujcie, cieszy nas to, CPU
maja rezerwy, ale moga byc drobne prob. wiec niech bawia sie ludzie wiedzacy
co robia, dlatego troche skomplikowalismy sprawy, poza tym nieuczciwi
pseudohandlowcy sprzedaja przetaktowane etc. - o ile mnie pamiec nie myli