Re: Problem z dyskiem twardym

Autor: konlin (konlin_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 13:53:03 MET DST

> PS. Jezeli nie zadziala to dysk jest padniety. Coz, shit happens...
Chodzi o to, że on w ogóle nie startuje, tzn. przy włączeniu zasilania
zaczyna się kręcić, jednak BIOS już go nie widzi. Włącza się tylko
kontrolka dysku i pali się nieprzerwanie. Czy to możliwe, żeby nowy dysk
(produkcja sierpień 2000) padł po 3 godzinach od zainstalowania? Jeśli tak
to chyba się potnę - najpierw 3 tygodnie czekałem na reklamację
poprzedniego i teraz kolejne 3? Koniec wakacji się zbliża a ja nawet nie
mam na czym C poćwiczyć :(
Pozdrawiam
        Konlin