Re: TPSA - dla kogo wlasciwie obnizka ???

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 09:49:55 MET DST

"Robwild" <robren_at_polbox.com> wrote in message news:

> Na nowej (!!!???!!!) taryfie zarabia telekomuna,

jeśli ktoś tu jest komunistą, to raczej ty, skoro uważasz, że tpsa powinna
uprawiać działalność charytatywną.
Otórz oświecę Cię - TPSA jest spółką akcyjną i jej zadaniem jest przynosić
maxymalny zysk - jeśli wprowadzają jakieś promocje, to tylko dlatego, że
mają "złą prasę" i chcą udobruchać nieco użytkowników internetu.

> Teraz (przynajmniej ja) uzyskuje polaczenie okolo 22 bez
> trudnosci

i ty widzisz w tym coś złego ???? poddaję się....

> czyli licznik tepsy tyka, a oto przeciez im chodzilo.

dziwiłbym się, gdyby chodziło o coś innego

> Analogiczna sprawa jest z poczta glosowa. Jesli dzwonilem i numer
> byl zajety lub nie odpowiadal nikt nie placil, a tak cyk i impuls
poszedl
> Oczywiscie zyskiem jest w tym przypadku mozliwosc korzystania z
> uslugi, ale gostki z Tepsy wiedza ze przybedzie przez to kolejnych
> zlotowek na pobory prezesa (75K PLN)

to co piszesz przeraża mnie... idąc Twoją drogą rozumowania nalezałoby:

- nie oglądać telewizji, bo przecież oni wciąż na Tobie zarabiają
- nie jeździć samochodem/ autobusem/ tramwajem itd. bo ktoś na tobie w ten
sposób zarabia
- nie jeść i nie pić, bo przecież za to trzeba zapłacić - więc lepiej nie
kupować świeżego jedzenia, bo jest droższe, a już tym bardziej nie kupować
w promocji, bo to ewidentnie jest naciąganie...

> Nowa taryfa IMHO wprowadzona jest nie po to aby internautom
> bylo lepiej, ale po to zeby na tym zarobic jeszcze wieksze pieniadze
> Co o tym myslicie?

i tak i nie

tak - ponieważ umożliwiając większej ilości ludzi dostęp do internetu,
tpsa przyzwyczaja ludzi do tego luksusu i zapewnia sobie tym samym stałą
(zwględnie) klientelę, której "nie stać" na inne formy dostępu, a która
nie potrafi się już obejść bez e-maila, chat-roomów, irca itd.
Nie - ponieważ udostępnienie tańszego połączenia umożliwia normalnym
ludziom zsynchronizowanie usenetu i maila bez konieczności siedzienia po
nocach, zaś nocnym markom daje przez to większą przepustowość w sieci (nie
ma "przypadkowych" ludzi)

Grendel